الجمعة، 18 فبراير 2011

الافتتاح

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
النهاردة ان شاء الله بفتتح مدونتى العلمية واللى انا عملتها لخدمة الناس وهى مشروع خيرى غرضه نشر المعرفة
ويارب كل انسان يستفيد منها واى حد عايز ينقل موضوع بعدين ومن غير اذن منى  انا موافقة وان شاء الله هحاول
انى اعمل الموضوعات بالعربى واترجمها انجليزى علشان كل الناس تقدر تستفيد وطبعا هكون سعيدة جدا ويشرفنى
انكم تشاركونى ارائكم وتعليقاتكم وان شاء الله كلنا نستفيد.
الحقيقة ده اول مدونة ليا ويمكن حاسة بتوتر شوية فياريت تسامحونى المره ده

هناك 7 تعليقات:

  1. مبروووك المدونه يا قمر
    بالتوفيق باذن الله
    ومرسى لزيارتك مدونتى
    اقعدى بالعافيه

    ردحذف
  2. السلام عليكم ورحمة الله وبركاته...
    أولا مرحبا بك في عالم التدوين وأنا متأكدة أنك ستحبيه بدأت متوترة مثلك وأصبحت محبه لهذا العالم

    ثانيا أنا تخصصي علمي ويسعدني أنا أكون من متابعين مدونتك والاضطلاع على ما ستطرحين

    ثالثا إن عزتي أي حاجة بس أولي لي وحا ساعدك ؛)

    موفقة عزيزتي..بانتظار قادمك ^_^

    ردحذف
  3. بالتوفيق اختي .. وكل بداية صعبة ، بعد هيك راح تحسي انه كل اشي عادي ،، ربنا يوفقك ويسدد خطاك يارب ،، في انتظار القادم ان شاء الله .
    تقبلي تحيتي ومروري .

    ردحذف
  4. ونحن فى انتظار ماستقدمينه
    وأهلا بكِ فى عالم التدوين

    ردحذف
  5. بالتوفيق

    ربنا معاكي و وفقك ان شاء الله في كل تدوينه

    ردحذف
  6. مبروك على المدونة الجديدة ومزيد من التوفيق
    وافادك الله وجعل هذة المدونة فى ميزان حسناتك
    تحياتى

    ردحذف
  7. اولا: شكرا لانكم نورتوا مدونتى المتواضعة ومنورة بيكم وبكل الزائرين ان شاء الله ويارب اكون عن حسن ظنكم.
    ثانيا: بعتذرلكم لانى اتأخرت فى الرد والتدوين غصب عنى ومش تتكرر تانى ان شاء الله

    ردحذف